Monday, July 10, 2017





                                               მე-5 დღის რეფლექსია.

     ტრენინგის მეხუთე დღეს გფანვიხილეთ მოდული სამისაქტივობა 2 და 3 საავტორო უფლებები,წყაროს ციტირება,საძიებო სისტემების გამოყენება და გვერდის სანდოობა,გავიხსენეთ power point-ში მუსაობა და დავიწყეთ პრეზენტაციიც შექმნა ჩვენი პროექტისთვის.

                                            მე-6 დღის რეფლექსია

 ტრენინგის მე-6 დღეს განვიხილეთ ინტერნეტ კავშირები.web.2.0 tools-ტექნოლოგიები.ვისწავლეთ ელექტრონულ ფოსტაში ფაილის დაარქივება და მერე გაგზავნა. ვილაპარაკეთ სათარგმნ პროგრამაზე, გავეცანით გუგლის რუკას,2 წერტილს შორის მანძილის გაზომვას და ნავიგაციას.განვიხილეთ გუგლის კალენდარი და მისი დანიშნულება.გადავედით გუგლის დისკზე და ვისწავლეთ დოკუმენტის შექმნა და გაზიარება.ასევე კვლევის ფორმების შექმნა და გამოყენება.

                                            მე-7 დღის რეფლექსია

ტრეინინგის მე-7 დღეს განვიხილეთ ჩვენს მიერ შემუშავებული პრეზენტაციის შაბლონი.ვისწავლეთ პრეზენტაციის ჩაშენება ბლოგში,გავეცანით ბლოგის სტრუქტურას, ვისწავლეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა,გავიგეთ ვიდეო გაკვეთილების მისამართები.

No comments:

Post a Comment