გაკვეთილის გეგმა

მე-14 საჯარო სკოლა. მასწავლებლები:

სამოქალაქო:  მირანდა ლაზარიაშვილი

ისტი:     აზა ჩუბინიძე

ინგლისური ენა:  ნინო კანდელაკი, თამარ ახობაძე.

ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე

CTEL -ის გაკვეთილი: 5   თემამოხალისეობა

კლასი:  9th  თარიღი:   12.05.2020

მიზნები :

 სამოქალაქო: მოსწავლეები განსაზღვრავენ და გაანალიზებენ მოხალისეობის ცნებას.

 ისტი:   მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებებს Word Processing  Program - ის გამოყენებით; მოსწავლეები წარმოადგენენ თავიანთ მოსაზრებებს  Power Point Programme -ის საშუალებით.

 ინგლისურიმოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებებს მოხალისეობრივ საქმიანობასთან დაკავშირებით და გამოიყენებებ შესაბამის ლექსიკას; მოსწავლეები წარმოადგენენ თავიანთ მოსაზრებებს   შესრულებული მოხალისეობრივი სამუშაოს შესახებ და გამოიყენებენ ზმნებს ვნებით გვარში (გამოიყენებენ ვნებითი გვარის კონსტრუქციას). 

გაკვეთილის

ეტაპი

 

 დრო

კლასის

ორგანიზების

ფორმა

 

რესურსები

 

 

 

 

 

 

 

ლეფტოპის კომპიუტერები,  ფლიპჩარტი, მონიტორი.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

მოთელვა

სამოქალაქო

ინგლისური

ისტი

 

 სამოქალაქო : რას ნიშნავს იყო კარგი მოქალაქე?  

 ინგლისური:  მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდ შოუ პრეზენტაციას მოხალისეობის შესახებ და ურთიერთქმედებს მოსწავლეებთან მოხალისეთა მუშაობის ძირითადი პრინციპების შესახებ.

 ისტი:  მასწავლებელი აჩვენებს Power Point  პრეზენტაციას მონიტორზე.

 

 

   3 წთ.

 

 

   5 წთ.

 

ინდივიდუალური

მუშაობა

აქტივობა 1

 

ინგლისური: რა სახის მოხალისეობა შეესაბამება თქვენს ინტერესებსა და მიზნებს? დისკუსია. მასწავლებელი ამბობს, რომ მოხალისეობრივი სამუშაოს შესრულებისას უნდა გავითვალისწინოთ ჩვენი ინტერესები და მიდრეკილებები და მათი გათვალისწინებით უნდა შევარჩიოთ მოხალისეობრივი საქმიანობა. მასწავლებელი მოსწავლეებს ეუბნება დაფიქრდნენ აღნიშნული თემის შესახებ და გამოთქვან თავიანთი მოსაზრებები.

ისტი:  მასწავლებელი  ეუბნება მოსწავლეებს გახსნან  Word Processing   Program   და იმუშავონ თავიანთ ლეპტოპებში და შესრულებული სამუშაო გააგზავნონ მასწავლებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართზე.

   7 წთ.

 

 

 

 

წყვილური მუშაობა

აქტივობა 2

ინგლისური; სამოქალაქოთქვენი მოხალისეობრივი საქმიანობა

მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს  გაიხსენონ  ბოლო გაკვეთილზე წარმოდგენილი სამუშაო ვაკანსიები( რომლებიც მათ წარმოადგინეს) და უპასუხონ შემდეგ კითხვას - რა სახის მოხალისეობრივი სამუშაოები განხორციელდა თქვენი კარიერის განმავლობაში? ( საუბარია ბოლო გაკვეთილის ვაკანსიებზე: ქირურგი სამედიცინო ცენტრში;  ახალი ამბების წამყვანი ადგილობრივ ტელეკომპანიაში; შეფ-მზარეული რესტორანში; სტიუარტესა საერთაშორისო აეროპორტში; გაყიდვების მენეჯერი დიდ სავაჭრო განყოფილებაში).  მოსწავლეები უპასუხებენ შემდეგ შეკითხვებს ჯგუფებში:

1.      რა საქმიანობა იყო?

2.      როგორ მოხდა ღონისძიების/ აქტივობის რეკლამირება?

3.      ვინ გიჭერდათ მხარს თქვენს მოხალისეობრივ საქმიანობაში?

4.       სამუშაოს სლოგანი

მოსწავლეებს ეძლევათ 10 წთ მოსამზადებელი დრო და 2-3 წთ საკუთარი იდეების წარმოდგენისთვის. მასწავლებელი სთხოვს  მოსწავლეებს გამოიყენონ ვნებითი გვარის წარსული დროს ზმნები, სადაც  შესაძლებელია. მასწავლებელი ამბობს, რომ პრეზენტაციებს შეაფასებენ სპეციალური შეფასების რუბრიკებით.

ისტიმასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს სამუშაო შეასრულონ თავიანთ ლეპტოპებში და შემდეგ გააგზავნონ მასწავლებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართზე.

    

 

 

10 წთ

 

 

 15 წთ.

 

 

ჯგუფური მუშაობა

აქტივობა 3

სამოქალაქო: მოხალისეობა ჩვენი უახლესი ისტორიიდან. მოსწავლეები მსჯელობენ, თუ როგორ ებრძვიან ახალგაზრდა მოხალისეები წყალდიდობას  მდ. ვერა ნაპირთან თბილისში. რა გიბიძგებს ადამიანს სხვების დასახმარებლად?

ისტი:  მასწავლებელი ეუბნება, რომ შეიძლება მოსწავლეებმა რვეულში იმუშაონ, თუმც შეიძლება მათ ლეპტოპებში იმუშაონ.

  5წთ.

 

 

 

 

ჯგუფური მუშაობა

 



 

მე-14 საჯარო სკოლა. მასწავლებლები:

სამოქალაქო:  მირანდა ლაზარიაშვილი

ისტი:     აზა ჩუბინიძე

ინგლისური ენა:  ნინო კანდელაკი, თამარ ახობაძე.

ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე

CTEL -ის გაკვეთილი : 4

თემა:   პროფესიის არჩევანი

თარიღი:  26.02.  2020

გაკვეთილის ეტაპი

 

 

 

                                               აქტივობის აღწერა                          

 დრო

კლასის ორგანიზების ფორმა

 

მიზანი

სასწავლო მიზნები:

სამოქალაქო: მოსწავლეები  განსაზღვრავენ  და შეაფასებენ თავიანთ ინტერესებს  და  გადაწყვეტილების მიღების უნარს.

ისტი:  Paint Programme    -ის გამოყენებით   მოსწავლეები შეასრულებენ შესაბამისობის  და კითხვის აქტივობებს ;მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას Power Point Programme -ის გამოყენებით

ინგლისური :  მოსწავლეები შეძლებენ შექმნან პერსონალური CV; მოსწავლეები შეძლებენ გამოიყენონ  მეორე ტიპის პირობითი წინადადებები და  როლებში დადგამან წარმოსახვით  გასაუბრებას  სამუშაო ვაკანსიაზე.

 

 

რესურსები

 ფლიპჩარტი, ლეპტოპის კომპიუტერები, მონიტორი

 

 

 

მოთელვა

 

 

სამოქალაქო:  რა არის მომავალი გზის არჩევისათვის მთავარი ? კითხვებზე პასუხის გაცემა.

ინგლისური:  სიტყვების და დეფინიციების შესაბამება . მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს  დაუკავშირონ სიტყვები მათ განსაზღვრებას.

ისტი  მასწავლებელი  ეუბნება მოსწავლეებს შეასრულონ დავალება ლეპტოპებში და ეხმარება მათ საჭიროების შემთხვევაში. დავალების დასრულების შემდეგ მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სწორ პასუხებს მონიტორზე.

 

 

3  წ

 

 

 

5  წ

 

 

 

 ინდივიდუალურ

აქტივობა 1

ინგლისური :    მეორე ტიპის პირობითი წინადადდებების გამოყენება . „მე რომ ვიყო მასწავლებელი...“  მასწავლებელი  ეუბნება მოსწავლეებს , რომ  მათ მიეცემათ  პირობითი წინადადებების ერთი ნაწილი, რომლებიც მათ   უნდა დაასრულონ მეორე ტიპის პირობითი წინადადებების  გამოყენებით. მაგ. „ მე რომ ფერმერი ვიყო , დარვგავდი მარცვლეულს „

ისტი:    Paint Program or Word Processing  Program -ში მოსწავლეები შეასრულებენ  დავალებას   ლეპტოპებში  და გააგზავნიან შესრულებეულ დავალებას მასწავლებლის ელექტრონულ ფოსტაზე.

 

 5   

ჯგუფური

 

აქტივობა  2

 

სამოქალაქო;ინგლისური:    პერსონალური CV ის შექმნა.  მასწავლებელი ამბობს, რომ  სამსახურის  ძიების ნაწილია ჩვენი ცხოვრების მოკლე ისტორიის შექმნა , რომელიც მოიცავს მნიშვნელოვან ინფორმაციას ჩვენს შესახებ.მოსწავლეები  მიიღებენ  CV ფორმის ნიმუშს , რომელსაც მოსწავლეები შეავსებენ თავიანთი მონაცემებით.

ისტი:    Paint Program or Word Processing  Program -ში მოსწავლეები შეასრულებენ  დავალებას   ლეპტოპებში  და გააგზავნიან შესრულებულ დავალებას მასწავლებლის ელექტრონულ ფოსტაზე .

   10 წ.

 

 

 

  ჯგუფური

აქტივობა  3

ინგლისური : როლური თამაში

 მინი ლექცია: მასწავლებელი ამბობს, რომ როდესაც ჩვენ გვინდა მივიღოთ სასურველი სამუშაო ადგილი ერთ-ერთი ეტაპი არის  დამსაქმებელის  მიერ მოწყობილი გასაუბრების გავლა. მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს, რომ ისინი მიიღებენ  გარკვეულ შეკითხვებს და რჩევებს, რომლებიც მათთვის სასარგებლო იქნება  გასაუბრებისას. მოსწავლეები მოიფიქრებენ  პასუხებს და თავიანთ ჯგუფებში აირჩევენ  გამსაუბრებელს და  აპლიკანტს და როლურად გაითამაშებენ სამსახურის ინტერვიუს. მოსამზადებელი დრო მოსწავლეებს მიცემათ 5 წ და 2 წ თვით გასაუბრების წარსადგენად თითო ჯგუფს.

ისტი:       მასწავლებელი  ეუბნება მოსწავლეებს შეასრულონ დავალება ლეპტოპებში და ეხმარება მათ საჭიროების შემთხვევაში.

 

 5

 

 

 

10 წ.

ჯგუფური

აქტივობა  4

სამოქალაქო:  ცნობილი ადამიანების მოსაზრებების  განხილვა. მასწავლებელი  აძლევს მოსწავლეებს გამონათქვამებს , რომლებიც  სამომავლო მიზნების დასახვასთან არის კავშირში.  თაბახის ფურცლებზე დაწერილი  ფრაზები დაკიდებულია უკუღმა,რომლებსაც მასწავლებელი შემოატრიალებს და მოსწავლეები გამოხატავენ საკუთარ აზრს გამთქვამზე.

7  

ინდივიდუალური

 

 

 

 

მე-14 საჯარო სკოლა. მასწავლებლები:

სამოქალაქო:  მირანდა ლაზარიაშვილი

ისტი:     აზა ჩუბინიძე

ინგლისური ენა:  ნინო კანდელაკი

ტრენერ-ინსრუქტორები : თომა მალეტი, თინიკო კუტივაძე

CTEL -ის გაკვეთილი : 2

თემა: დღესასწაულები

თარიღი: 

გაკვეთილის ეტაპი

 

 

 

                                               აქტივობის აღწერა                          

 დრო

კლასის ორგანიზების ფორმა

 

მიზანი

სასწავლო მიზნები:

სამოქალაქო: მოსწავლეები  გაიაზრებენ და გააცნობიერებენ , როგორი უნდა იყოს ტოლერანტი ადამიანი  აიმაღლებენ ცნობიერებას მულტიკულტურალიზმის და მრავალფეროვნების შესახებ.

ისტი:  Paint Programme    -ის გამოყენებით   მოსწავლეები შეასრულებენ შესაბამისობის  და კითხვის აქტივობებს ;მოსწავლეები შეასრულებენ დავალებას Power Point Programme -ის გამოყენებით

ინგლისური :  მოსწავლეები შეძლებენ  გადმოსცენ გრძნობებს ტექსტის  დისლექსიურ რეჟიმში წაკითხვისას და გამოიყენებენ მოდალურ ზმნებს საკუთარი მოსაზრების გადმოსაცემად.

 

 

 

რესურსები

 ფლიპჩარტი, ლეპტოპის კომპიუტერები, მონიტორი, ქაღალდის კაცუნა , სულ 30 ცალი,ფლიპჩარტზე ან დაფაზე დედამიწის გამოსახულება.

 

 

 

მოთელვა

 

 

 სამოქალაქო:  გამოწვევის ფაზა: მასწავლებელი  ამბობს, რომ ისინი ნახავენ  პრეზენტაციას  და სთხოვს გამოიცნონ , თუ რა  არის დღევანდელი გაკვეთილის თემა.

ინგლისური:   გამოწვევის ფაზა: მასწავლებელი  ამბობს, რომ ისინი ნახავენ  პრეზენტაციას  და სთხოვს გამოიცნონ , თუ რა  არის დღევანდელი გაკვეთილის თემა.

ისტი  მასწავლებელი  აჩვენებს Power Point Presentation , რომელიც   მოიცავს გამოსახულებებს  მულტიკულტურალიზმის და მრავალფეროვნების შესახებ.

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

 ინდივიდუალურ

აქტივობა 1

ინგლისური :  მასწავლებელი  ამბობს, რომ  ზოგიერთ ადამიანს შეუძლია განსხვავებული წესით  წერა-კითხვა. ის აძლევს მოსწავლეებს ტექსტს , რომელიც დაწერილია  ისე, როგორაც მას წაიკითხავდნენ დისლექსიით  დაავადებული ხალხი. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს წაიკითხონ იგი და აღადგინონ ჩვეულ რეჟიმში.

ისტი:    Paint Program or Word Processing  Program -ში მოსწავლეები შეასრულებენ  დავალებას   ლეპტოპებში .დავალების დასრულების შემდეგ  მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს  სწორ პასუხს მონიტორზე.

 8 

ჯგუფური

 

აქტივობა  2

 

ინგლისური:   დისკუსია: რა იგრძენით, როდესაც ცდილობდით ტექსტის ამოკითხვას? მასწავლებელი  ისმენს მოსწავლეების მოსაზრებას .

მინი-ლექცია: ეს არის იმის მაგალითი, თუ რას შეიძლება გრძნობდეს ადამიანი, რომელსაც აქვს დისლექსია. მათთვის კითხვა შეიძლება რთული იყოს , მაგრამ ეს შეიძლება სულაც არ აისახოს მათ სწავლის უნარზე . მათ ახასიათებთ  სასუალო ან საშუალოზე მაღალი  განსწავლულობა.

 

  5

 

 

 1 წ.

  ჯგუფური

აქტივობა  3

ინგლისური : ცნობილი ადამიანების  სურათების და  მათი აღწერის შესაბამება. მასწავლებელი ამბობს, რომ არიან ცნობილი ადამიანები, რომლებთაც ასევე ახასიათებთ  დისლექსიური სინდრომი. ის შტხოვს მოსწავლეებს ყურადღებით დააკვირდნენ  და შეასრულონ დავალება. შემდეგ განიხილონ თავიანთ ჯგუფეფში უნდა შევაფასოთ თუ არა ადამიანები  მათი   დასწავლის უნარის მიხედვით?

ისტი:       მასწავლებელი  ეუბნება მოსწავლეებს შეასრულონ დავალება ლეპტოპებში და ეხმარება მათ საჭიროების შემთხვევაში. დავალების დასრულების შემდეგ მასწავლებელი აჩვენებთ მოსწავლეებს სწორ პასუხებს მონოტორზე.

 

 5

წყვილური

აქტივობა  4

სამოქალაქო:   როგორია ტოლერანტი ადამიანი? დისკუსია

8-10

ჯგუფური

აქტივობა  5

სამოქალაქო  :  მსგავსება და განსხვავება: მასწავლებელი ეუბნება მოსწავლეებს, რომ ისინი წარადგენენ მსოფლიოს 5 უდიდეს ნაწილს- აფრიკა,ჩრდილოეთ ამერიკას, ავსტრალიას, ევროაპს, აზიას. მათი ამოცანაა მოიფიქრონ თუ რა მსგავსება და განსხვავბებაა მათ შორის და დაწერონ ისინი  წინასწარ დამზადებულ ქაღალდის  კაცუნებზე.

ინგლისური:  მასწავლებელი სთხოვს გამოიყენონ  მოდალური ზმნები სადაც შესაძლებელია.მოსწავლეებისგან მოსალოდნელია დაწერონ განხსვავებებში  კანის ფერი, რელიგია, ჩვეულებები, დღესასწაულებები, ხოლო მსგავსებებში- შეგვიძლია ინგლისურად საუბარი, სირბილი, სიყვარული, მეგობრობა, ა.შ. შემდეგ   მოსწავლეები მიაკრავენ  დაფაზე გამზადებულ  პლანეტის მოდელზე ირგვლივ , ისე რომ შეიკრას წრე, რომელიც  პალნეტას  გარს შემოარტყამს. 

 

 

 8-10

ჯგუფური

 

 

No comments:

Post a Comment